Veelgestelde vragen


1. Hoe kan ik op de hoogte gehouden worden van speciale acties & nieuwe producten?
Dit kan via social op onze Facebook en Instagram pagina.

2. Verkoopt Edro parket en woonaccessoires ook cadeaubonnen?

Ja, u kunt voor elk gewenst bedrag een cadeaubon bij ons kopen/bestellen.

3. Met welk betaal middel kan ik betalen bij Edro parket en woonaccessoires?
U kunt vooruit betalen, met Ideal.

4. Wat zijn de verzendkosten?
De verzend en handelingskosten die Edro parket en woonaccessoires hanteert zijn 6.95.
Bij een bestelling boven de 50.00 euro hoeft u geen verzend of handeling ’s kosten te betalen.

5. Kan ik mijn bestelling als deze al betaald is annuleren?
Zodra deze bestelling is betaald, kan deze niet meer geannuleerd worden.
U kunt uw bestelling wel retourneren, de verzendkosten zijn dan voor uw rekening.

6. Het product wat ik besteld heb is beschadigd, wat kan ik doen?
Graag binnen 2 dagen contact opnemen met de winkel via mail info@edroparket.nl of telefonisch 074-2676509.

7. Als ik een vraag of klacht over een product heb, hoe kan ik deze kenbaar maken?

Vragen of klachten over producten van Edro parket en woonaccessoires kunt u mailen naar info@edroparket.nl Of natuurlijk kunt u bellen met onze medewerkers tel nummer 074-2673509.

8. Kan ik wanneer ik iets in de winkel koop, dit laten bezorgen? Ja dat kan, hier rekenen wij bezorg kosten voor.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.